Eipä olisi uskonut, että ongelmasta sikiäisi noin hyvä ratkaisu. Olen luukuttanut koko päivän Motzartia. Ehkä se todellakin stimuloi älykkyyttä tai ehkä olen vain niin hyvä ;-) Nyt vaan höyryjyrän lailla eteenpäin selättämään se lähestyvä deadline. Tänään on kyllä saanut olla muutenkin luova, kun heikko lapa koittaa osoittaa edelleen mieltään. On nimittäin tarvinnut keksiä uusia työasentoja, jotka antaisivat niskan levätä.

    Vihdoinkin muistin polttaa Tanssinopelle Myrkyluoto CD:n. Olen ollut säästäväinen ja ostanut ison määrän CD-R- levyjä yhteisessä kotelossa, niinpä tällaisessa tilanteessa nousee esille aina ongelma, että mihinkä se levy nyt sitten laitetaan kulkemaan. Origameista löytyi ratkaisu. Taittelin levylle kotelon. Tähän koteloon olisi saanut toisenkin levyn, mutta hyvin se toimiii yhdellekin levylle. Koristelin levyn vielä origamiperhosella.

    Ajatella, että unohdin kertoa... Mielitietty toi minulle näyttävän kimpun valkoisia kukkia perjantaina. Ja totesi puoliunessa perään, että koska rakastaa minua. Näin sen pitääkin mennä :-)