Viikonloppu oli täynnä ohjelmaa.
Pikkusiskon synttäriateria japanilaisittain.
Ihanan ihanaa ruokaa.
Ja sisko ilahtui lahjakorustaan.
Pitkästä aikaa löysin itseni Kansallisoopperan katsomasta balettia.
Se oli kotiin paluun oloinen paluu.
Edellisestä kerrasta pääsi kulumaan useita kuukausia.
Kulttuuri-isku ei tällä kertaa kerrännyt mukaan paljon sidosryhmiä.
Oli Mielitietty ja Äitikin hyvää seuraa.
Ja väliajalla juotiin shampanjaa.
Sunnuntaina nautimme Mielitietyn työsuhdekanoista ystäväperheen kanssa.
Oli mukava iltapäivä, joka sisälsi iloista yhdessä ateriointia sekä sohvan alla asuvien kirahvien tarkastelua.
Unohtamatta hurjia tyyppejä Serkkua ja Verkkua, jotka vierailevat Australiassa ja ajelevat moottoripyörällä.
Ja sitten minullekin koitti arki.
Eilen menin töihin.
Vähän se arvelutti kaiken tänä vuonna eletyn jälkeen.
Se oli kuitenkin aivan turhaa.
Päivä oli helppo.
Olinhan minä päivän jälkeen vähän poikki.
Hyvällä mielellä kuitenkin ja käsityöt etenivät vaihteeksi oikein mukavasti.
Pidimme Mielitietyn kanssa leffaillan.
Hömppä leffa ja herkkuja.
DVD vaan oli rikki ja jumitti useamman kerran.
Ei siinä paljon menetetty Karibian merirosvojen elämästä kuitenkaan.
Johnny Depp oli tietysti valloittava.
Mielitietty väsähti kesken ja levyn takia saimme vapaavuokrauksen.
Ilta oli kuitenkin kovin kotoisa ja mukava.
Tänään Terveyskeskus teki oharin.
Ensinnäkin jouduin olemaan päivän töistä, kun tutkimus oli niin huonosti keskellä päivää.
Menin tutkimukseen ja siellä minulle selvisi, että minulle oli kerrottu väärä päiväys.
Oikea päivä on perjantaina ja silloinkin sellaiseen aikaan, etten pääse töihin.
Työtähän on puoli päivää.
Olisihan sitä aika kuningas, jos koko työpäivän saisi tuhrautumaan.
Olen sitten nauttinut keväästä.
Tuon oharin ansiosta tein kuitenkin tunnin lenkin.
Ja koti tuoksuu ja kiiltää puhtauttaan.
Huomenna ryhdyn piirtämään aamusta.
Ennen töitä saan kuvat taas hyvälle alulle.
Nyt vaan mukavia puuhia tälle illalle.
tiistai, 13. maaliskuu 2007



Kommentit