Teossarja Noko, pohjoismaisia koreografioita sisälsi neljä tanssiteosta, joista kaksi kaappasi mukaansa ja tarjosi hienon elämyksen.

    Kaksi muuta teosta olivat sarjan ensimmäinen ja viimeinen. Ensimmäinen oli sooloteos, jonka jälkeen harkitsin kotiilähtemistä. Se oli enemmän performance kuin tanssia ja lisäksi tanssijan karisma ei riittänyt kantamaan läpi teoksen. Soolot ovat vaikea laji. Harvoin näkee hienoja, mukaansatempaavia sooloja. Viimeisessä teoksessa olikin sitten 11 tanssijaa ja teos oli aika mössöinen. Kaikki puuhailivat omiaan ilman keskinäistä dynamiikkaa. Jäätyneiden kukintojen tematiikka nimensä mukaisesti oli siirtynyt hienosti liikekieleen, mutta edelleen se vanha vaiva, ettei olla yhdenaikaisia silloin kuin pitäisi oli tässäkin teoksessa ongelma. Lisäksi teoksessa oli vielä painajaismainen tunnelma, joka yhdessä mössöisyyden kanssa sai ajatuksen siirtymään täysin muualle.

    Bachspace tanssittiin toisena. Se oli rakenteeltaan klassinen pas de deux eli tanssi kahdelle. Naisen osan tanssi Minna Tervamäki, joka on yksi lempitanssijoistani. Hänen kykynsä vaihdella liikkeen dynamiikka on ällistyttävä. miestanssija oli minulle vieras. Parin keksinäinen jännite piti loppuun asti ja liikkeen vuorovaikutus oli upeaa katsottavaa. Teos tanssittiin Bachin sellomusiikkin ja lavasteena oli näytönsäästäjää muistuttava videokollaasi, jonka elementit oli valittu huolella palvelemaan teosta. tähän klassisten balettien peruselementtin oli kuitenkin löydetty ilahduttavaa ja raikasta liikemateriaalia sekä uusia painotuksia. tanssi näytti nautinnolta ja sitä oli siis nautinto katsella.

    passos nuevos oli sarjan kotimainen teos neljälle miehelle. Se oli upea. Se oli täynnä energiaa, vaikka musiikki oli rauhallinen. Miehet vaikuttivat täysin tavallisilta kadun miehiltä, mutta tanssivat upeasti. Liikkeiden sisäinen rytmitys oli häkellyttävää ja tekemisessä oli rento-ote. Ryhmä toimi yhdessä myös saumattomasti. Jouka Valkama on noussut suosikkitanssijoitteni joukkoon. Hänellä on huikea kyky olla näyttämöllä läsnä. Lisäksi hän tekee riemukkaita ja energisiä koreografioita. Tämä teoksen voin oli, että miehet saivat tanssai miehinä, ei baletin prinssisankareina.