Kyllä Typyä on nyt pidetty hyvänä. Olin aikeissa kirjoittaa nämä sanat jo enne kuin kävin ne Yllätystytöltä lukemassa. Tämä toisto siis vain osoitta, että tunne onnistuneesta visiitistä on molemminpuolinen. tuntui kuin olisi kotonaan ollut. Se on siis jättänyt jälkensä, että olemme saman katon alla asustaneet nuoruudessamme. Yllätystyttö kyllä piti niin hyvä, että aivan tunsin itseni todella erityiseksi. Eron jälkeen tuska on aina suurin, joten kovasti odotan Ylläritytön vierailua tänne suureen maailmaan.

    Vastoin kaikkia odotuksia Mielitietyllä oli ollut kova ikävä näiden neljän päivän aikana. Tunsin itseni siis todella erityisesti vielä kotiin palattuani. Tokihan minullakin oli ikävä, mutta minulla oli kaikkea muuta mukavaa. Täällä kotona minulle tehtiin hummeripasta- annos, jonka kylkeen sain vielä lasin valkoviiniä. Mielitietty teki vain minulle, koska hän oli itse jo syönyt töissä lämpimän aterian.  Ajatelkaa miten kultainen hän on.


    Kotona minua odotti myös pakettikortti, jota en osannut paikallistaa. paketti piti tietysti lähteä kiireen vilkkaan hakemaan postista. uteliaisuus oli niin suuri ja pettymys sitäkin suurempi, kun selvisi, että se oli yhden tilaamani lehden korruptiokrääsää, josta olin jo kertaalleen kieltäytynyt. Samperin ekoterroristit. Tässä maailmassa on roskaa ihan tarpeeksi ilman noita pilipali maustemyllyjäkin. Ettäs kehtaavan. Typyn suunnalta taitaa lähteä tiukka palautetta kyseisen lehden asiakaspalveluun. Kuuntelevatko he sitä tärkeää asiakasta ollenkaan?

    Täytyy vielä pestä lattia pyhien kunniaksi, jos vaikka joku tulee lattiallemme käymään...